1. S’inicia l’assemblea a les 16:45 h. amb la intervenció de la Presidenta
de l’AMPA Julia Marí. Seguint l’ordre del dia de la convocatòria, s’informa als assistents de quins són
els membres de la nova junta i el seu corresponent càrrec, i que la
duració del seu mandat serà de dos anys tal i com estableixen els estatuts.
2. S’
informa als assistents sobre els acords presos per la Junta Directiva ,
i sobre la Distribució de les Comissions; es fa un detall breu de les
competències de cada Comissió i per qui estan formades i dirigides.
Aurora Marco i Reyes
Guillen membres de la Comissió de Banc de Llibres, ens comenten que estan
preparant un projecte per a promoure la reutilització dels llibre de text l’objectiu
del qual és per una banda abaratir els costos del llibres de text i per
altra col·laborar en la conservació del Medi Ambient. . De moment el
banc de llibres estarà dirigint als cursos de 3r, 4rt, 5é i 6é y el consistirà
en recollir al finalitzar el curs els llibres de text dels alumnes
adherits al projecte, fer recompte i preparar els lots de llibres necessaris
per al curs pròxim, adquirint llibres de text nous si fos necessari, i
finalment fer entrega als alumnes dels lots de llibres. El cost dels
llibres comprats, es repartirà equitativament entre els membres adherits al
Banc de Llibres.
Julia Marí com a Dirigent
de la Comissió de Manteniment i Seguretat , ens fa un breu detall de que es tracta
la seua comissió i com la van a portar. Comenta a tots els assistents que
qualsevol coseta que creguen que seria important tractar sobre aquest tema li
ho fagen arribar a ella o a Juanmi Alòs que també forma part d’aquesta
comissió, Ens comenta també quin procés és el que van a seguir per a presentar
els escrits corresponents a l’Ajuntament per al manteniment de l’Escola, i ens diu
que l’Ajuntament te prevista una partida en els presupostod del pròxim any er a
la instal·lació de la Caldera del Pavelló Infantil.
Verónica Bo, com a
Dirigent de la Comissió de Llibres ens comenta que per al curs 2013-2014 es pagarà
la quota de l’AMPA en juny abans de finalitzar el curs, per tal de reduir les
despeses del més de setembre on ja tenim el cost dels llibres, passant el
pagament de la quota a Juny a molta gent els vindria millor. Sobre els llibres també
es comenta que a final de juny es passarà una llista dels llibres per curs que faran
falta i amb el seu corresponent preu, aquesta fulla s’haurà de tornar a l’escola
degudament complimentada i senyalant els llibres que necessitem , caldrà
aportar un import el qual encara està per decidir. D’aquesta manera es pretén saber
els llibres exactes que es necessiten i sobre aquesta informació fer-se la
corresponent comanda . Es comenta que enguany els llibres es demanaran
directament a les Editorials per intentar abaratir el seu cost.
3. Propostes
per al sopar de Fí de Curs:
Pren la paraula Verónica Bo ,
dirigent de la Comissió de Festes. Es decideix que es farà una reunió abans amb
tots els associats, que es presentaran els pressupostos dels Menús i seran els assistents
els que decidiran quin serà el Menú que es ficarà el dia del sopar.
També es comenta que
enguany es celebraran les Carnestoltes en lloc de les Falles, i que cada any es
celebrarà una cosa, tal i com va acordar el consell escolar.
Finalment, en referència
Setmana Intercultural, s’acorda fer una consulta als socis sobre el possible
interès, degut a la baixa participació que s’observà en la de l’any anterior.
4. Estat
de comptes i pressupost del curs 2013-2014:
Mª José Clerigues, Tresorera de l’AMPA , ens
detalla breument el estat dels comptes i ens ensenya un balanç per a que puguen
revisar-lo tots els assistents a l’assemblea.
5. Precs
i preguntes:
Assistents a la convocatòria
ens pregunten sobre el canvi d’horari actual, i ens comenten si es podria
canviar a l’horari d’abans, es crea un xicotet debat sobre els pros i els
contres entre els assistents a l’assemblea, sense arribar a cap conclusió.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada